torsdag 31. mars 2011


Når dette snøværet herjer utenfor vinduet en sen marsdag, er det deilig å kose seg innendørs.

Her på Östergård er gjengen blitt flinke til å slappe av, kanskje fordi jeg prøver jeg å lage en avslappet stemning i det gamle stenhuggerhuset?
Tulipaner skaper litt vårfølelse innendørs
Huset fylles opp av nye eller gamle saker som gir en god følelse. 
Noen ting er arvet, gitt meg som gave eller funnet på bruktmarked- enkelte ting er selvsagt kjøpt nytt også, men ikke av den grunn at det er "in" eller moderne- men rett og slett fordi det har et enkelt budskap, er praktisk- eller noen ganger kun upraktisk, eller jeg bare "må" ha det :o)  




Bitte Larsen- produkter, funnet på bruktmarked

Ta med naturen inn
Blåbærris plukket i skogen utenfor
News sover godt i den gamle gyngestolen jeg reddet fra å bli brent på bålet

Levende lys gir god stemning




Når roen har senket seg kan jeg hente boken min...
Sov godt og go` bok

1 kommentar:

  1. Idyllisk og kjempe koselig :).
    Gleder meg til en vår tur .
    Jannike

    SvarSlett