fredag 21. januar 2011

Gammelt kan faktisk bli nytt!

Jeg har søkt etter et passende tv-bord en god stund.
Et bord som passer til den gamle stilen jeg prøver holde meg trofast til, men jeg har ikke funnet noe passende...
Jeg har tidligere tenkt at jeg ville prøve gjøre om mitt gamle oppbevaringskap, som huset alle glass og boller, til et tv-skap... men jeg har klart å la fristelsen være. Men forleden kveld klarte jeg ikke la det stå i fred og satte saga i sving!

Skapet ble tømt for alt innhold, hyllene tatt ut, mellomveggen fjernet med sag (litt av en prøvelse, for ei som tar alle omveier om hun bare kan slippe å sage..) og supermannkreftene ble tatt frem for å flytte bokhyller, skap og tv -att og fram, etterhvert kom det meste på plass og resultatet ble jeg faktisk ganske fornøyd med!


På dagtid et gammelt historisk skap


På kveldstid et perfekt tv-skap!
Legen i Greys Anatomy har bokstavelig talt kommet ut av skapet

Ut fra bildene, ser jeg, at bordet til venstre, ikke akkuratt har rokokko-bein, og bryter stilen langs veggen...  Jeg får ta en tur på "Lord-Nelson" i Strömstad, det er en bruktbutikk over tre STORE etasjer, hvor man finner både stort og smått- spennende for en Chabby Chic` - her finnes det sikkert et passende bord el. til min store fine lyslykt jeg fikk av min snille familie i forbindelse med hagefesten i sommer! c`,)

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble :o)) Takk for en koselig dag i dag <3

    SvarSlett
  2. Nu ble jeg kjempe kjempe misunnelig på deg! Det TV-skapet ditt var så lekkert.

    ha en fin lørdag:-)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint tvskap! ble kjempe misunnelig! Veldig fin blogg du har :) ta gjerne en tur innom min :)
    WWW.smavinger.blogspot.com

    SvarSlett