lørdag 11. februar 2012

Vårfornemmelse

Når solen titter frem og temperaturen tillater deg og sitte stille utendørs uten å lengte inn til sofaen,
får jeg fornemmelsen av at våren er i anmarsj!
Midten av februar er for tidlig for den slags,
og heldigvis for det- jeg elsker vinteren og særlig når den er på hell....
Men uansett,
jeg kan ikke vente til påskeliljene, krokusen og tulipanene finner veien opp av jorda !

News og Doris venter nok også på den dagen de igjen kan ligge i blomsterbedet og sole seg
- til min store forargelse ...
Også Clara da, som bare vil sitte og "dofta på blommorna"



4 kommentarer:

  1. Gleder meg til midtsommarfest jrg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det gjør jeg også! Vi får sette datoen snart, det blir koselig!! Looking forward to it! <3

      Slett
  2. Håper at vi kan komme på en overnatting i løpet av sommeren igjen å. Var ille koslig å besøke deg. P.S Så utrolig vakker Clara er når ho duftar på blommorna.

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig skal vi ha jentene her til sommeren igjen! Da blir det grillings og preking igjen! (Om vi da ikke ennå... er lei av grillmat ;) Frida

    SvarSlett