tirsdag 17. juli 2012

Run, Clara, Run!

Regner med at de fleste har sett filmen "Forest Gump", med Tom Hanks i hovedrollen... Her er en liten hendelse som minnet meg på denne filmen!

Clara og News var med på race i Finland- hundene skulle løpe så raskt som mulig fra A til B, banen var ca 100 meter lang og en person holdt hunden mens føreren beveget seg mot mållinjen for så å kalle til seg hunden...
Jonna med dachshunden, Tobias
News gjorde jobben sin som vanlig, holdt seg forholdsvis rolig til starten gikk og fløy deretter mot mål og meg så fort han kunne :)

Clara er en liten skrue og selvfølgelig måtte hun finne på noe skøy!

"Claara- hvor er du..?"
Starten gikk, Clara snuste litt rundt ..
       
... Frida løper og løper...

 - Clara løfter snuta;  -Aha, Frida roper på meg
- "løp, Clara, løp!"
  -"Jeg skal løpe ja.. javel! I`m coming!!"


Svisj!



Clara løp alt hun kunne... hoppet over plassen med lopper i blodet...
..tok igjen meg med glans... nådde mållinjen....


...og fortsatte...... og fortsatte .... og fortsatte.....

Hun løp ned til saunahuset ca 200 meter etter målinjen,
fortsatte inn i skogen bak huset og borte ble hun....

Får du også assosiasjoner til "Forest Gump" ?

Rariusen Clariusen !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar